05-06-2014     Opleiding Digitale Marketing

Het bestuur van bedrijventerrein De Noordvaart - Nieuwpoort nodigt u graag uit op een opleiding over de toekomst van online marketing en tips & tricks over het beheren van uw website.

We stellen deze activiteit open naar bedrijven die lid zijn van Verenigd Nieuwpoort-Bad, Shopping Handelaars Nieuwpoort, leden van de Lokaal Economische Raad.

Dit zal plaats hebben donderdag 5 juni om 18h30 in Winetime.
Deze cursus wordt ook gegeven in de Vlerick Hogeschool- Gent op 12/6 voor degenen die er die keer niet bij kunnen zijn. ( info sessie 12/6 bij winnie@shineblue.be)

Wat mag u die avond verwachten ?
Dhr. Winnie Vincken (CEO Shine Blue) zal u van 18u30 tot 21u30 wegwijs maken in deze voor sommige toch ongekende wereld.

Ontdek wat je tijdens deze opleiding allemaal zal leren :

• Jouw doelgroep gemakkelijk bereiken
• Online en lokaal actief zijn
• Kwalitatieve bezoekers naar jouw website krijgen
• Bezoekers beter converteren tot jouw doelstellingen
• Meer rendement halen uit jouw online investeringen
• Tips en inspiratie opsteken om het beter te doen
• Gratis 75 EUR Google AdWords tegoed

Praktische informatie

Wanneer?
Donderdag 5 juni 2014 van 18u30 tot 21u30 bij WINEtime - Nieuwpoort

Waar?
WINEtime, Ambachtstraat 11, 8620 Nieuwpoort (routebeschrijving)

Voor wie?
Elke bedrijf, organisatie, vzw op zoek naar hoe digitale marketing écht kan werken. Voor de zaakvoerder, de ondernemer, de manager, de marketing medewerker, …

Voor jouw bedrijf?
Deze sessie geeft je inspiratie, kennis en tips om je eigen online marketing beter te kunnen aanpakken en er meer rendement uit te halen. Kortom, een antwoord op de vraag om meer ROI (return on investment) te halen uit jouw marketing budget.

Aantal deelnemers?
Maximum 25 deelnemers (max. 2 per bedrijf)
Prijs : 50 € excl BTW ( factuur te verkrijgen bij Shine Blue – www.shineblue.be )

Programma

18.30u - 19.00u

Ontvangst (met broodjes)

19.00u - 19.20u

Een helicopterview van het Digitale Marketing landschap.
Hoe ziet een totaalaanpak eruit?
Wat zijn de mogelijkheden op vlak van digitale marketing? Belangrijk is om een totaalbeeld te krijgen, zodoende dat jij als organisatie de juiste keuzes kan maken.

19.20u - 19.40u

Het succes van Digitale Marketing zit in een geïntegreerde aanpak
Veel bedrijven en organisaties doen reeds zelf aan 'digitale marketing'. Een beetje Google Adwords, ...af en toe een e-mailing, ...proberen scoren in de zoekresultaten van Google, een blogpost schrijven, ... Vaak zijn deze activiteiten niet of nauwelijks op elkaar afgestemd of geïntegreerd. Maar een geïntegreerde aanpak, wat is dat nu precies? En vooral, hoe pak je het aan?

19.40u - 20.00u

Pauze
Koude dranken en koffie

20.00u - 20.20u

Hoe gebruik je optimaal Webanalytics (Google Analytics) om je resultaten te meten?
Om ROI (return on investment) te halen uit je digitale marketing acties (= je online investeringen) kan je best gericht meten. Google Analytics is een tool met vele mogelijkheden. Gebruikt jouw bedrijf deze mogelijkheden? Welke resultaten kan je met Google Analytics meten en vooral welke conclusies kan je er uit trekken?

20.20u - 20.40u

Je digitale marketing acties bijsturen levert geld op. Hoe pak je dit aan?
Nadat de juiste conclusies genomen worden uit het meten, willen we onze website en online marketing acties optimaliseren. Welke elementen kunnen geoptimaliseerd worden? Hoe begin je eraan? Welk extra rendement kan dit opleveren?

20.40u - 21.30u

Drinks & networking

Heb je nog vragen over deze opleiding ?
Contacteer Maya : 0495 69 79 05 of maya@winetime.be